Jak kształcić nauczycieli chemii, aby prezentowane przez nich wizualizacje były jak najbardziej efektywne?
Nodzyńska, Małgorzata
Publikacja dla studentów studiów niestacjonarnych "Chemia" realizowanych w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
dydaktyka chemii ; modelowanie (chemia) ; kształcenie nauczycieli chemii ; wizualizacje (chemia)
artykuł z pracy zbiorowej
image/x.djvu
Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie. - Ostrava, Ostravská Univerzita v Ostravě. Přírodovědecká Fakulta. Katedra Chemie, 2010. - S. 192-195.
pol
Nie masz uprawnień do wyświetlenia tego obiektu. Aby poprosić o dostęp do niego, wypełnij poniższe pola.
Styl cytowania: Chicago ISO690
Brak wsparcia dla HTML5 (API Canvas)
HTML5 wykryty.