Wpływ sformułowania definicji "wartościowości" na umiejętność jej określenia przez uczniów klas VI Szkoły Podstawowej oraz I i II Gimnazjum
Nodzyńska, Małgorzata ; Kopek, Wioleta
Publikacja dla studentów studiów niestacjonarnych "Chemia" realizowanych w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
gimnazja ; szkoły podstawowe ; definicje (chemia) ; dydaktyka chemii ; wartościowość (chemia)
image/x.djvu
Badania w dydaktyce przedmiotów przyrodniczych : monografia / pod red.: Jana Rajmunda Paśko, Małgorzaty Nodzyńskiej. - Kraków : Oficyna Wydawnicza Jaxa, 2006. - S. 202-206
pol
This publication is unavailable to your account. If you have more privileged account please try to use it or contact with the institution connected to this digital library.
Citation style: Chicago ISO690
HTML5 (Canvas API) is not supported!
HTML5 support detected.