Zależność pomiędzy zastosowanymi stylami uczenia a osiągnięciami uczniów
Nodzyńska, Małgorzata
Publikacja dla studentów studiów niestacjonarnych "Chemia" realizowanych w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
dydaktyka chemii ; style uczenia
artykuł z czasopisma
image/x.djvu
Acta Facultatis Paedagogicae Universitatis Tyrnaviensis. Séria D, Vedy o Výchove a Vzdelávaní. Supplementum 2, Aktuálne vývojové trendy vo vyučovaní chémie / [hlavný red. Pavol Híc]. - Trnava : Trnavská univerzita. Pedagogická fakulta, 2008. - S. 49-53.
pol
Nie masz uprawnień do wyświetlenia tego obiektu. Aby poprosić o dostęp do niego, wypełnij poniższe pola.
Styl cytowania: Chicago ISO690
Brak wsparcia dla HTML5 (API Canvas)
HTML5 wykryty.